Kwaliteit hoeft niet duur te zijn. Immers de kosten van een accountant, boekhouder of belastingadviseur worden slechts voor een deel bepaald door zijn of haar deskundigheid.
Wij kunnen onze dienstverlening aanbieden tegen zeer scherpe tarieven doordat wij o.a. lage overheadkosten hebben en onze organisatie lean hebben ingericht. Onderstaand treft u een overzicht aan van onze vaste ondernemerstarieven (excl. BTW).
Ondernemers bieden wij ook de mogelijkheid aan om een vaste (all-in) prijs per maand af te spreken. Hierdoor weet u vooraf al wat u het komende jaar kwijt bent aan administratiekosten.
Indien u meer wilt weten over onze abonnementen, zie dan onze MR-abonnementen voor ondernemers.
MR Abonnementen ZakelijkVoor onze particuliere tarieven, zie Vaste Tarieven Particulieren.
Vaste Tarieven Particulieren
De onderstaande ondernemerstarieven zijn exclusief 21% BTW vermeld.
Werkzaamheden | Tarief |
---|---|
Belastingaangifte | |
Aangifte Inkomstenbelasting Ondernemer (aanlevering jaarrekening door klant) | € 225,00 |
Belastingaangifte VpB (aanlevering jaarrekening door klant) | € 275,00 |
Aangifte Dividendbelasting | € 125,00 |
Administratieve dienstverlening | |
Verzorgen complete boekhouding per jaar | vanaf € 420,00 |
BTW-aangifte (excl. verwerken administratie) | € 30,00 |
Jaarrekening opstellen | vanaf € 225,00 |
Deponeren jaarrekening B.V. | € 50,00 |
Salarisadministratie | |
Eenmalig per werkgever | € 50,00 |
Eenmalig per medewerker | € 25,00 |
Loonstrook tot en met 10 werknemers, per werknemer/ per periode | Vanaf € 9,50 |
Loonstrook meer dan 10 werknemers, per werknemer/ per periode | Vanaf € 7,50 |
Overige | |
Fiscaal / juridisch advies per uur | € 135,00 |
Financiële / loon administratie per uur vanaf | € 65,00 |
Toeslag per uur i.v.m. complexiteit* | € 65,00 |
*Indien er sprake is van een arbeidsintensief dossier kan er bovenop het standaardtarief een toeslag komen (toeslag i.v.m. complexiteit). U dient hierbij te denken aan: echtscheidingssituaties, bijleenregeling, lijfrenteproblematiek, werken in het buitenland, grootte van de administratie, internationale problematieken e.d. Indien dit van toepassing is geven wij dit tijdig bij u aan.
Wenst u meer informatie dan horen wij dit graag.
Meer informatie
Uw proactieve partner die met u meedenkt!
MR administratie en belastingadvies is voor zowel particulieren als ondernemers het kantoor voor uw administratieve en fiscale zaken. Net als bij een boekhouder, administratie- en accountantskantoor werken wij zeer nauwkeurig, maar is onze deskundigheid er vooral op gericht om uw situatie fiscaal optimaal in te richten.
Wij bieden onze werkzaamheden o.a. aan in: Arcen, Baarlo, Baexem, Beegden, Beek, Beesel, Belfeld, Born, Boxmeer, Brunssum, Buggenum, Deurne, Doenrade, Echt, Eindhoven, Ell, Geijsteren, Geleen, Gennep, Grathem, Grevenbicht, Grubbenvorst, Haelen, Heel, Helmond, Herkenbosch, Heythuysen, Horn, Horst, Hunsel, Ittervoort, Kelpen, Kessel, Koningsbosch, Landgraaf, Leunen, Leveroy, Linne, Lomm, Maarheze, Maasbracht, Maastricht, Meerssen, Meijel, Melick, Midden Limburg, Montfort, Nederweert, Neer, Noord Limburg, Nuth, Ospel, Panningen, Posterholt, Reuver, Roermond, Roggel, Roosteren, Schimmert, Schinnen, Schinveld, Sevenum, Sint Joost, Sint Odiliënberg, Sittard, Spaubeek, Stein, Stevensweert, Stramproy, Susteren, Swalmen, Tegelen, Thorn, Urmond, Valkenburg, Valkenswaard, Velden, Venlo, Venray, Vlodrop, Wanssum, Weert, Wessem, Ysselsteyn, Zuid Limburg.