Vaste Tarieven Overige dienstverlening

Kwaliteit hoeft niet duur te zijn. Immers de kosten van een accountant, boekhouder of belastingadviseur worden slechts voor een deel bepaald door zijn of haar deskundigheid.

Wij kunnen onze dienstverlening aanbieden tegen zeer scherpe tarieven doordat wij o.a. lage overheadkosten hebben en onze organisatie lean hebben ingericht. Onderstaand treft u een overzicht aan van onze vaste tarieven met betrekking tot onze overige dienstverlening (incl. BTW).

Let op! Ons kantoor verricht alleen werkzaamheden voor zakelijke klanten!

Voor onze ondernemerstarieven zie Vaste Tarieven Ondernemers.

Vaste Tarieven Ondernemers

 

De onderstaande particulieren tarieven zijn inclusief 21% BTW vermeld.

WerkzaamhedenAlleenIncl. fiscaal partner
Belastingaangifte
Belastingaangifte P-/E-biljet*vanaf € 139,95vanaf € 159,95
Belastingaangifte C-/M-biljet*€ 175,00€ 199,00
Belastingaangifte F-biljet*€ 175,00
Aangifte erfbelasting*vanaf € 275,00
Toeslag aanvragen / wijzigen
Zorgtoeslag (ZT)*€ 35,00€ 40,00
Huurtoeslag (HT)*€ 35,00€ 40,00
Kindgebonden budget (KGB)*€ 35,00€ 40,00
Kinderopvangtoeslag (KT)*€ 35,00€ 40,00
Overige
Middeling*€ 80,00
Aanvraag Voorlopige Teruggaaf (VT)*€ 40,00€ 45,00
Aanvraag Voorlopige Aanslag*€ 40,00€ 40,00
Verzoek tot herziening aanslag*€ 125,00
Bezwaarschrift opstellen/indienenvanaf € 100,00
Beroepsprocedure startenin overleg
Fiscaal / juridisch advies per uur€ 151,25
Toeslag per uur i.v.m. complexiteit**€ 96,80

*Indien u in onze administratie nog niet staat geregistreerd als klant dient u rekening te houden met € 19,95 aan administratiekosten. In het geval er sprake is van fiscaal partnerschap zijn de administratiekosten € 29,95.

**Indien er sprake is van een arbeidsintensief dossier kan er bovenop het standaardtarief een toeslag komen (toeslag i.v.m. complexiteit). U dient hierbij te denken aan: echtscheidingssituaties, bijleenregeling, lijfrenteproblematiek, werken in het buitenland e.d. Indien dit van toepassing is geven wij dit tijdig bij u aan.

Wenst u meer informatie dan horen wij dit graag.

Meer informatie

 

Uw proactieve partner die met u meedenkt!

MR administratie en belastingadvies is voor zowel particulieren als ondernemers het kantoor voor uw administratieve en fiscale zaken. Net als bij een boekhouder, administratie- en accountantskantoor werken wij zeer nauwkeurig, maar is onze deskundigheid er vooral op gericht om uw situatie fiscaal optimaal in te richten.

Wij bieden onze werkzaamheden o.a. aan in: Arcen, Baarlo, Baexem, Beegden, Beek, Beesel, Belfeld, Born, Boxmeer, Brunssum, Buggenum, Deurne, Doenrade, Echt, Eindhoven, Ell, Geijsteren, Geleen, Gennep, Grathem, Grevenbicht, Grubbenvorst, Haelen, Heel, Helmond, Herkenbosch, Heythuysen, Horn, Horst, Hunsel, Ittervoort, Kelpen, Kessel, Koningsbosch, Landgraaf, Leunen, Leveroy, Linne, Lomm, Maarheze, Maasbracht, Maastricht, Meerssen, Meijel, Melick, Midden Limburg, Montfort, Nederweert, Neer, Noord Limburg, Nuth, Ospel, Panningen, Posterholt, Reuver, Roermond, Roggel, Roosteren, Schimmert, Schinnen, Schinveld, Sevenum, Sint Joost, Sint Odiliënberg, Sittard, Spaubeek, Stein, Stevensweert, Stramproy, Susteren, Swalmen, Tegelen, Thorn, Urmond, Valkenburg, Valkenswaard, Velden, Venlo, Venray, Vlodrop, Wanssum, Weert, Wessem, Ysselsteyn, Zuid Limburg.

Gun uzelf extra belastingvoordeel!

Maak direct een afspraak met MR administratie & belastingadvies, zodat ook u kunt profiteren van onze expertise!
Afspraak maken

     Gratis en vrijblijvend